NYE PRISER! PR. 01.01.2022 ER DER ÆNDRINGER I VORES PRISER GRUNDET DYRE FRAGTPRISER SAMT BANKGEBYRER!

Handelsbetingelser – Privatsalg

Betaling
IT Support & Hardware modtager betaling med VISA, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

IT Support & Hardware bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
IT Support & Hardware leverer på alle hverdage, på produkter som er på lager.
Produkter som er på fjernlager vil der være længere leveringstid, typisk 2-7 hverdage fra bestilling/betaling.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Læs retningslinjer her: https://www.bayoumi.dk/rma-retningslinjer/

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

IT Support & Hardware
v/ Alaa Bayoumi
Skjoldsvej 38, 2
5200 Odense V

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på lagervarer købt online.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Ved varer som bestilles hjem specifikt fra fjernlager, er der 24 timer fortrydelsestid, derefter er købet bindende.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen i plomberet/ubrudt tilstand.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@bayoumi.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her https://return.shipmondo.com/itsupport.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.

Klagemuligheder
Har du en klage over et produkt, købt online igennem IT Support & Hardware, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@bayoumi.dk








    Indtast Fakturanr.:

    Vælg begrundelse for returnering:



    Køb af fragtlabel: https://return.shipmondo.com/itsupport